Wednesday, August 5, 2009

Lecturer ambik kesempatan!!!

eeei, geram gler aku ngan lecturer sorang nie...Mentang2 la aku budak praktikal, sng2 je dia arah aku mcm2...Mula-mula 2 bulan 7 dia msuk pjabat tmpat aku pktikal pastu nak print kt cni...masa 2 plak dua2 orang kakitangan kt cni xmsuk pjabat lg...Aku ckp la"en, saya xberani la nk bg print kat cni..org nyer xde nie..dia ckp pe"Kmptr 2 bkan diorang pnyer tp, hak UiTM. So, slagi orang UiTM, bleh gne...em, pas2 aku pn diam jela xkan nak mlawan plak kn.. Tp dlam hati aku nak je jwab "Habis 2, kalu slagi orang uitm bleh la masuk bilik lecturer len print kat c2 sbb c2 kmptr c2 kan hak UiTM...n xpyh minta izin dri org yg gune 2..xplak wat cm2!!!"...Biasalah student ape2pun kn ikut ckp org atas...Then, dia suh aku edit keje die..em,edit jela...myampah...lame buat keje 2...pas2 dah lepas, da siap....dia pn blah....
Nak jadikan cter la, wpn dah cter td kan, orang ni datang lagi sbulan kmudian (bulan ni la kan)...nak print lg....aku pn tlg printkan...malangnye, akak 2 xde lg...kalu akak 2 tau msti xbagi nyer...pastu dia ckp "awak blh tlg isi maklumat sy x kat form ni (die suh aku taip details die kat word 2...awk buat dlu nanti sy dtg lg...ptg 2 die dtg..aku nampak die nak buka fail...nak bagi keje la 2...aku pun trus hentikan niat 'jahat' die 2...aku ckp"en, xpelah keje sy pn ade byk lg nak wat ni....die pun jwab"yelah, buatla keje awak 2...ikut sgt ckp kerani 2...dah pktkal 2 org suh wat keje buat la...kalu xnak pktikal, ckp kat pgarah.senang"...Tdiam aku....lgsung aku xpandg muke dia dah...aku cbut pen drive die...dia ambik dia blah...die tgk aku, aku mampus xlayan...( ms 2 dua2 akak 2 ade.diorang dgr...aku pn cter la....Diorang bukan main lagi marah...ske2 die dia nak bg arahan pdahal xde kn mgena lgsung ngan praktikalan aku ni...serabut...habis kt sume org aku cter)...hehe2 pdn muke.....Nak AMBIK KSEMPATAN YER....AKU TERPAKSA KERNA DIPAKSA OLEH KEADAAN....The end

1 comment:

  1. huhuhuu..
    sabar je la eja ek...
    mcm2 kerenah owg atas nie...
    huhuhu... bleh aku tau sape lct tue??

    ReplyDelete